środa

..::Kora - "Przepis Na Szczęście"::..

KTO: Kora
Wokalistka grupy Maanam.
CO: "Przepis Na Szczęście"
Drugi singiel z solowego albumu "Ping Pong".
Płyta zadebiutowała w limitowanej edycji 10 listopada,19 dni później trafiła do ogólnej sprzedaży w całej Polsce.
Autorem większości utworów na albumie jest Mateusz Waszkiewicz.
Spis piosenek z "Ping Pong":
  1. "Ping Pong" – 3:13
  2. "Strefa ciszy" – 4:58
  3. "Przepis na szczęście" – 5:18
  4. "Radiowa fala" – 4:55
  5. "Nie jestem biała i nie jestem czarna" – 3:36
  6. "Spójrz w oczy chwili" – 3:19
  7. "Nigdy nie zamknę drzwi przed tobą" – 4:04
  8. "Czarna żmija" – 4:19
  9. "Jak narkotyk" – 4:31
  10. "Jedno słowo wszystko zmienia" – 3:39

RECENZJA "Przepis Na Szczęście":
Po całkiem nieźle przyjętym pierwszym i tytułowym singlu "Ping Pong" Kora stara się wylansować kolejny hit.
Przyznaję, że premiera nowego materiału Kory nie wzbudziła we mnie większego zainteresowania. Po kilku tygodniach ta informacja uleciała mi z głowy i w ten sposób nawet nie wrzuciłem tutaj swojej opinii na temat najnowszego wydawnictwa. Ostatnio postanowiłem jednak zaznajomić się z tym albumem, a że płyta bardzo przypadła mi do gustu, drugi raz tego samego błędu nie powtórzę stąd kilka słów o "Przepisie Na Szczęście".
Kiedy Kora po rozwiązaniu zespołu, który przyniósł jej wielką sławę, zaczęła poszukiwać swojego brzmienia w sieci pojawiło się kilka przecieków mniej lub bardziej ciekawych.
Na szczęście artystka ostatecznie zdecydowała się na otoczenie dźwiękowe, które jest nam znane od lat za sprawą twórczości Maanamu.
Zazwyczaj jestem przeciwnikiem wydawania solowego materiału przez członków różnych formacji, kiedy owe własne działania są kopią twórczości macierzystej kapeli. Tutaj sprawa wygląda jednak nieco inaczej. Maanam od kilku lat nie istnieje, a Kora sprawiła z pewnością ogromną radość nie tylko fanom zespołu, decydując się na takie , a nie inne brzmienie.
WERDYKT: Dla mnie to dobry, niesłychanie przebojowy materiał, na który warto zwrócić uwagę.


1 komentarz:

  1. W STYLU MAANAMU, bardo fajno, szału nie ma, dupy nie urywa za to stylowo

    OdpowiedzUsuń