piątek

..::Orbital - "Never" Video::..

KTO: Orbital
Brytyjski duet grający muzykę elektroniczną. Orbital zostało założone w 1989 roku i w swej pierwotnej postaci tworzyło do 2004 roku. Po kilku latach panowie wracają z nowym materiałem. Największe hity grupy to "The Saint" oraz "Satan Live".
CO: "Never"
RECENZJA "Never" :
Nie ukrywam, że twórczość Orbital jako całość nie jest mi dobrze znana. Wymienione powyżej utworu przesłuchałem kilka lat temu i o zespole zapomniałem. W podobnych klimatach obracał się bliższy mi chociażby Ladytron, w którym dochodziły dodatkowo wokale dlatego też nie miałem potrzeby zanużania się w twórczość Orbital. Ladytron znam już na wylot, może pora by poznać również Orbital. Jest to na pewno bardziej czyste, klasyczne elektroniczne brzmienie. Wydaje mi się, że zarówno Ladytron jak i np. Prodigy część inspiracji mogli czerpać właśnie z Orbital. Jak więc brzmi nowy singiel "Never"? Brzmi bardzo dobrze. Wersja albumowa troszkę się rozkręca, na właściwy temat utworu przychodzi nam czekać aż dwie minuty. Jak dla mnie połączenie Jean Michel Jarre z ... Ladytronem właśnie. Utwór niesamowicie klimatyczny.
WERDYKT: Zespół wart poznania.



1 komentarz:

  1. Jakoś nie zachęca mnie to do przyjrzenia się temu zespołowi. Dla mnie kiepskie.

    OdpowiedzUsuń